In het tablad "general" kan je het volgende toevoegen:
Wanneer je een vaste tijdsduur instelt voor bijvoorbeeld 30 minuten en de instelling voor een vast tijdslot inschakelt, kunnen klanten om het half uur een nieuwe afspraak maken (09:30, 10:00, 10:30, enzovoort).
Je kan kiezen hoeveel dagen op voorhand bezoekers een afspraak kunnen inplannen. Als het vandaag bijvoorbeeld 1 januari is en je hebt aangegeven dat klanten 30 dagen in de toekomst kunnen boeken, geeft het systeem de beschikbare tijdvakken in je agenda weer tot en met 30 januari.
6. "Email notifications sender email": Wanneer een klant een afspraak maakt of wijzigt, krijgt die (en je medewerker die de afspraak opvolgt) daarvan een automatische bevestiging. In het veld "e-mail" kan je opgeven welk e-mailadres je als afzender wil gebruiken.
Wil je jouw agenda synchroniseren met een externe kalenderapplicatie (bv. Google Agenda of iOS Agenda)? Dat kan. Hier ontdek je hoe.
Via het tabblad "business information" voeg je de algemene info over je bedrijf toe. Zo beschikken je klanten steeds over de juiste gegevens van jouw bedrijf. De informatie die je hier vermeldt, verschijnt automatisch in de e-mailmeldingen en -herinneringen die je klant ontvangt.
Heb je vragen of ondervind je problemen? Contacteer ons gerust via 078 15 15 25 (zonaal tarief) of via info@fcrmedia.be.